In de patiëntenomgeving (het patiëntenportaal)  kunt u 24 uur per dag gemakkelijk en snel afspraken bij uw arts maken, herhaalmedicatie aanvragen en medische vragen stellen in een eConsult.

Nadat u zich éénmalig heeft geregistreerd, logt u met uw eigen account veilig in en hoeft u niet elke keer opnieuw uw gegevens in te voeren.

Klik hier om u direkt te registreren.

U kunt gebruik maken van de volgende diensten :  Receptservice, Webagenda en e-Consult.

Door op de groene tekst te klikken van één van de drie diensten hieronder, komt u op het inlogscherm. Voor het aanmaken van een account gaat u op het inlogscherm naar de onderste regel : 'Nog geen account ?' Klik daarna op de tekst 'registreer nu'.

Na het aanmaken van het account moet er nog een accoord komen vanuit onze praktijk. Daarna kunt u het account gaan gebruiken.

Bij vragen kunt u contact opnemen met de praktijk assistente.

Receptservice

Vraag recepten direct uit uw medicatielijst aan en ontvang herinneringen indien u uw medicatie opnieuw nodig heeft.

Webagenda

Bekijk de lege plekken in de agenda van uw arts en boek een afspraak op het moment dat het u uitkomt.

eConsult

Stel uw medische vragen direct aan uw arts via een beveiligde omgeving. U ontvangt bericht zodra uw consult beantwoord is.