|
|

075-628 3458

Geopend maandag t/m vrijdag

08:00 - 17:00

Menu

Klachtenprocedure

Klachtenopvang en -afhandeling

Heeft u een klacht over onze praktijk?

 

Wij willen ons werk graag goed en professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt.

 

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent na contact met onze praktijk. Wij stellen het dan op prijs als u dit met ons bespreekt. Wij kunnen dan proberen het voor u op te lossen. 

 

Het bespreekbaar maken van klachten kan op de volgende manieren:

 

1) Bespreek uw klacht bij voorkeur met de eigen huisarts.

Veel mensen vinden dit lastig , maar wij horen graag van u wat wij kunnen verbeteren.

 

2 )U kunt ook het klachtenformulier invullen en inleveren bij de praktijk.

Wij streven ernaar om uw klacht binnen een maand te behandelen en af te ronden.

 

3) Komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met

een onafhankelijke, onpartijdige klachtenfunctionaris.

 

4) Als bemiddeling door de klachtenfunctionaris geen oplossing brengt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg.

 

Onze huisartsenpraktijk is voor deze onafhankelijke klachtenfunctionaris en-geschillenregeling  aangesloten bij DOKh. Waarnemend huisartsen zijn meestal bij een andere klachtenregeling aangesloten. Dit kunt u navragen bij de assistente of bij de huisarts.

U kunt de klacht schriftelijk indienen:

via e-mail; klachtenregeling@dokh.nl

via post:

Stichting DOKh, afdeling klachtenregeling

Kwakelkade 2

1823 CL Alkmaar

tel: 072- 5279100

www.dokh.nl

Online Diensten
NIEUW: uwzorgonline app
Inloggen Patientenportaal
Zelf Opzoeken
Zelftest hart/bloedvaten risico
Zelftest COPD
Ziektes en aandoeningen A-Z
Over Ons
Ons team
Zorgaanbod
Missie en visie
Klanttevredenheidsonderzoek
Privacyreglement
Klachtenprocedure
Praktijkfolder
Medewerking wetenschappelijk onderzoek
Nieuws
NHG-keurmerk
Elektronisch dossier